Ptákoviny Florenc

Vásárlói vélemények

Pepa  Pazar és nagyon széles kínálat, gyors és pontos szállítás, ajánlani tudom csak!

Minden tapasztalat

Üzletszabályzat

Általános üzleti feltételek

1. BEVEZETŐ RENDELKEZÉSEK


A vásárlói szerződés értelmében kötelesek vagyunk kiszolgáltatni Önnek a megrendelésben szereplő termékeket, és Ön pedig köteles ezeket a termékeket átvenni (személyesen vagy a futárszolgálattól), továbbá köteles kifizetni a megrendelésben szereplő fogyasztói árat. A fogyasztói ár (vagy csak „ár “) tartalmazza a szállítással kapcsolatos költségeket, továbbá a fizetési móddal összefüggő esetleges további költségeket is. Ezen költségek minden esetben világosak lesznek az Ön számára még a kötelező jellegű megrendelés beküldése előtt.

A termék tulajdonjogát a teljes fogyasztói ár befizetésével szerzi meg a vásárló, viszont csak a termék átvétele után.

1.1. A vásárlói szerződés kizárólag a termékekre vonatkozik?

Vásárlói szerződés (vagy csak „szerződés“) alatt minden olyan szerződést értünk, amely ezen üzleti feltételek alapján lett megkötve. Tehát a szerződés szolgáltatások kiszolgáltatásáról is szólhat.

1.2. A vásárlói szerződés fogyasztói szerződés?

Fogyasztói szerződésről akkor beszélünk, ha Ön fogyasztó, vagyis egy természetes személy, és a terméket a vállalkozási tevékenységtől ill. az önálló munkavégzéstől függetlenül vásárolja. Ellenkező esetben nem fogyasztói szerződésről van szó, és nem vonatkoznak Önre a jogi előírásokban ill. ezen üzleti feltételekben szereplő fogyasztóvédelmi pontok. Ha Ön nem fogyasztó, akkor nincs joga indoklás nélkül elállni a szerződéstől.

1.3.  Milyen jogokkal rendelkezik Ön mint fogyasztó?


Fogyasztóként elsősorban joga van:

elállni a távközlési eszközök segítségével megkötött szerződéstől, mint például telefon, e-mail vagy webáruház (ezen üzleti feltételek 5. cikke);
a nem használt fogyasztói termékre 24 hónap jótállás vonatkozik (a reklamáció érvényesítése a reklamációs rend szerint történik);
hozzáférni az információkhoz a szerződés megkötése előtt (az információk elérhetők ezen üzleti feltételekben vagy pedig a webhelyen);
a fogyasztói vita peren kívüli intézésére (ezen üzleti feltételek 7.3 cikke)

1.4. Mi határozza meg a jogi kapcsolatot?


A jogi kapcsolat a következő dokumentumok alapján működik:

ezen üzleti feltételek alapján, amelyek meghatározzák és pontosítják a kölcsönös jogokat és kötelességeket;
a reklamációs rend alapján, a termék reklamálása során a reklamációs rend szerint járunk el;
a webhelyfelhasználás feltételei alapján, amelyek meghatározzák a webhelyen való regisztrációt, az Ön személyes adatainak védelmét, a webhely tartalmának védelmét, ill. az egyéb olyan kapcsolatokat, amelyek összefüggésben állnak a webhelyfelhasználással;
a webhelyen feltüntetett feltételek és utasítások alapján, legfőképpen a szerződéskötés esetében;
a megrendelés alapján ill. a megrendelés fogadása alapján
az eddig nem érintett kérdésekben pedig a következő jogi előírások alapján::

a cseh törvénytár 89/2012 sz. törvénye alapján, a cseh polgári törvénykönyv hatályos szövege alapján (a továbbiakban csak „polgári törvénykönyv“); 
a cseh törvénytár 634/1992 sz. fogyasztóvédelmi törvénye alapján, a hatályos előírások szerint (csak abban az esetben ha Ön fogyasztó).
Ha az Ön lakóhelye vagy székhelye a Cseh Köztársaságon kívül található, esetleg a jogi kapcsolat egyéb nemzetközi elemeket tartalmaz, kérjük vegye tudomásul, hogy a jogi kapcsolat a csehországi törvények szerint működik. Abban az esetben, ha Ön egy fogyasztó, és az Ön lakóhelyén magasabb szintű fogyasztóvédelmi előírások van érvényben, mint Csehországban, akkor a jogi kacspolat keretén belül ez a magasabb szintű védelem jár Önnek.

1.5. Ön milyen módon fejezi ki az üzleti feltételekkel való egyetértését?

A megrendelés beküldésével valamint a webhelyen történő visszaigazolásával megerősíti, hogy megismerkedett ill. egyetért az üzleti feltételekkel.

Az üzleti feltételek szövegét megváltoztathajuk vagy kiegészíthetjük. Az Ön jogait és kötelességeit az üzleti feltételek azon szövege határozza meg, amely éppen hatályos volt ezen jogok és kötelességek létrejötte során.

2. VÁSÁRLÓI SZERZŐDÉS

2.1. Hogyan jön létre a vásárlói szerződés?

A webhelyen megtalálható a termékek listája, továbbá az egyes tételek fő jellemzőinek a leírása. Minden egyes terméknél fel van tüntetve az ár az összes fajta áfával, vámmal ill. pótdíjakkal együtt. A termékek bemutatása tájékoztató jellegű, nem általunk javasolt szerződéskötési javaslatról van szó a polgári törvénykönyv 2. bekezdésének 1732. paragrafusa értelmében. A szerződéskötéshez elengedhetetlen a megrendelés beküldése az Ön részéről, valamint a megrendelés fogadása a mi részünkről.

2.2 Ön hogyan küldheti be a megrendelést?

A megrendelést a webhelyen készítheti el (az űrlap kitöltésével). A megrendelésnek tartalmaznia kell az űrlapon előírt adatokat, legfőképpen a megrendelt termék pontos megnevezését (esetleg a termék számát), a kívánt darabszámot, a kiválasztott fizetési ill. szállítási módot, valamint az Ön adatait (szállítási- esetleg számlázási cím).

A megrendelés beküldése előtt kérjük ellenőrizze a megadott adatokat, ugyanis a „MEGRENDELÉS BEKÜLDÉSE“ gombra kattintás után a megrendelés már kötelező jellegű. A kötelező jellegű megrendelésben feltüntetett adatokat helyesnek ill. teljesnek tekintjük. Az adatok változtatásáról azonnal értesítsen bennünket telefonon vagy e-mailben.

A megrendelés beküldése előtt láthatóvá válik a megrendelés összegzése, amely tartalmazza a megrendelés teljes összegét (a kiválasztott fizetési- ill. szállítási módtól függően). Javasoljuk, hogy ellenőrizze le a termékeket, a darabszámokat, az e-mail címet és a szállítási címet. Az összegzés során még lehetőség van az adatok megváltoztatására.

A kötelező jellegű megrendelést a „MEGRENDELÉS BEKÜLDÉSE“ gombra kattintással küldi be. A kötelező jellegű megrendelésben feltüntetett adatokat helyesnek ill. teljesnek tekintjük. Az adatok változtatásáról azonnal értesítsen bennünket telefonon vagy e-mailben.

A megrendelés beérkezése után értesíteni fogjuk Önt e-mailben. A megrendelés beérkezéséről szóló értesítést (bizonylatot) automatikusan küldi Önnek a rendszerünk, a mi részünkről nem a megrendelés fogadásáról van szó, hacsak ez nincs a bizonylatban kifejezetten feltüntetve.

Abban az esetben, ha kétségeink lesznek a megrendelés valódisága vagy komolysága felől, felvehetjük Önnel a kapcsolatot a megrendelés valódiságáról való megbizonyosodás érdekében. A nem ellenőrzött megrendelést elutasíthatjuk. Az ilyen megrendelés nem minősül beküldött megrendelésnek.

2.3. Mikortól tekintjük megkötöttnek a vásárlói szerződést?

A vásárlói szerződés abban a pillanatban van megkötve, amikor értesítjük Önt a megrendelés fogadásáról. A megrendelés beérkezéséről ill. fogadásáról szóló értesítést a megrendelés készítése során megadott e-mail címre küldjük el Önnek. Abban az esetben, ha nem fogadjuk a megrendelést, a szerződés abban a pillanatban van megkötve, amikor Ön megtéríti a teljes fogyasztói árat, vagy pedig átveszi a megrendelt terméket (attól függően, hogy melyik történik meg hamarabb). A rendelés fogadása (akceptálása) része lehet a megrendelés beérkezéséről szóló információknak ezen üzleti feltételek 2.2 cikke szerint (ha ez a bizonylatban kifejezetten fel van tüntetve), vagy pedig önállóan követheti ezt a bizonylatot.

A szerződés megkötéséhez szükséges technikai lépések világosan fel vannak tüntetve a webhelyen.

2.4. Lehetőség van a már beküldött megrendelés törlésére?

A még nem fogadott megrendelést (vagyis ha nem küldtük el Önnek a megrendelés fogadásáról szóló értesítést ezen üzleti feltételek 2.3 cikke szerint) törölheti telefonon vagy pedig e-mailben. Minden egyes fogadott megrendelés kötelező jellegű. A megrendelés későbbi törlésére csak megegyezés útján van lehetőség. Ha az ilyen módon törölt megrendelésben olyan termékek voltak, amelyek esetében nincs lehetőség elállni a szerződéstől (részletesebben az 5. cikkben), jogunk van a szerződésből eredő költségek visszaigénylésére.

2.5. Változhat a webhelyen feltüntetett ár?


A bemutatott termékek ára, továbbá a csomagolás-, a szállítás- ill. kézbesítés díjai addig érvényesek, amíg szerepelnek a webhelyen. A termékek árára vonatkozó esetleges akciókat nem lehet kombinálni, hacsak ez nincs a webhelyen kifejezetten feltüntetve. Abban az esetben, ha az árak feltüntetése során egy nyilvánvaló technikai hiba történt a webhelyen ill. a megrendelés készítése során, nem vagyunk kötelesek átadni Önnek a terméket ezen a nyilvánvalóan hibás áron, még abban az esetben sem, ha ezen üzleti feltételek szerint lett Önnek elküldve a megrendelés fogadásáról szóló értesítés.

Abban az esetben, ha a webhelyen feltüntetett ár nem érvényes, vagy a megrendelés készítése során már nem érvényes, azonnal értesíteni fogjuk Önt. Ha még nem következett be a megrendelés fogadása, nem vagyunk kötelesek megkötni a szerződést.

A beküldött megrendeléseket nem befolyásolja az árak változása, amely változások a megrendelés beküldése és fogadása között következtek be ezen üzleti feltételek 2.3 cikke értelmében.

2.6. Elérhető a szerződés szöveges formában is?

A szerződést nem írásban kötjük meg, nem tartalmazza a felek aláírásait. A szerződést ezen üzleti feltételek, továbbá az Ön megrendelése ill. a mi részünkről való fogadása képezik. A teljes szerződést elküldjük Önnek e-mailben, esetleg kérhető a szerződés postai úton való kézbesítése nyomtatott formában. Postai úton való kézbesítés esetén igényelhetjük az ezzel járó kötlségek megtérítését.

2.7. Mi tehet Ön abban az esetben, ha a szerződésben valami nem érthető az Ön számára?

Ha kérdése van az üzleti feltételekkel kapcsolatban, vagy pedig a szerződéssel kapcsolatban, felveheti velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben. Minden szükséges információt a rendelkezésére bocsátunk.

2.8. Milyen nyelveken köthető meg a szerződés?

A szerződést cseh, szlovák, és magyar nyelven lehet megkötni, más nyelven csak kölcsönös megegyezés esetén.

2.9. Tárolva vannak a szerződések?

A szerződést (ezen üzleti feltételekkel együtt) elektronikus formában tároljuk. A szerződéshez nincs hozzáférése semmilyen harmadik személynek, de ha Ön kérné tőlünk, mi elküldjük Önnek.

3.0. FIZETÉSI FELTÉTELEK


3.1. Melyek a nálunk elérhető fizetési módok?


A fogyasztói árat elsősorban a következőkben leírt módokon lehet megtéríteni:

készpénzzel utánvétes küldemény esetében;
készpénz nélkül, vagyis a számlánkra való átutalással még a termék átvétele előtt (az utasítások elérhetők lesznek a megrendelés visszaigazolásában).
Az esetleges további fizetési módok fel vannak tüntetve a webhelyen.

Némelyik fizetési mód esetében (elsősorban az utánvétes küldeményeknél) előfordulhat, hogy pótdíjat kell fizetni. Ezek a költségek fel vannak tüntetve a webhelyen. A megrendelésben mindig a teljes ár fog szerepelni, amely már tartalmazza a kiválasztott fizetési móddal járó további költségeket is.

3.2. Mikor esedékes a fogyasztói ár befizetése?

A készpénzzel való fizetés során az árat a termék átvétele során kell kifizetni. A készpénz nélküli fizetési mód esetében a befizetés 7 napon belül esedékes a megrendelés fogadásától számítva, a 2.3 cikk szerint. A készpénz nélküli fizetés esetében Ön abban a pillanatban teljesíti a fizetési kötelességét, amikor beérkezik a számlánkra az adott összeg.

3.3. Milyen pénznemben lehet fizetni?

A termékekért cseh koronában (CZK), euróban (EUR), vagy pedig magyar forintban (HUF) lehet fizetni.

3.4. Milyen esetekben kérhetünk előleget vagy pedig előre fizetést?

Előleget elsősorban akkor kérhetünk, ha a teljes ár meghaladja a 114 000 Ft – t.

Továbbá jogunk van megkérni Önt a teljes ár befizetésére a termék elküldése vagy átadása előtt (nem a polgári törvénykönyv 1. cikkének 2119. paragrafusa szerint).

4. SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK


4.1. Milyen módon küldjük a terméket?

A szállítási módok fel vannak tüntetve a webhelyen. A konkrét szállítási módot kiválaszthatja a megrendelés készítése során. Ha nem választ a szállítási módok közül, mi meghatározhatjuk azt.

4.2. Milyen költségekkel jár a termék szállítása?

Egy adott termék szállításának költségei mindig a termék méreteitől és jellemzőitől, valamint a kiválasztott szállítási mód díjától függ. A termékek kiszállításának éppen aktuális költségei fel vannak tüntetve a webhelyen.

A megrendelésben mindig a teljes összeg lesz feltüntetve, amely már tartalmazza a kiválasztott szállítási mód költségeit.

4.3. Mikor szállítjuk ki a terméket?

A szállítási idő függ a termék elérhetőségétől és a kiválasztott szállítási- ill. fizetési módtól.

A raktáron lévő termékeket általában két munkanapon belül adjuk át a szállítónak a megrendelés fogadásától számítva (az utánvétes küldemények esetében, ill. a személyes átvételnél), vagy az összeg beérkezésétől számítva (a készpénz nélkül fizetés esetében).

Azokat a termékeket, amelyek nincsenek raktáron, azonnal átadjuk a szállítónak, amint lehetséges. Értesítjük Önt a pontos időpontről.

Ezen üzleti feltételek szerint a termék kiszállítása alatt azt a pillanatot értjük, amikor a termék kézbesítve van. Ha Ön ok nélkül elutasítja a termék átvételét, az a mi részünkről nem minősül a szállítási kötelességünk elmulasztásának, sem pedig a szerződéstől való elállásnak az Ön részéről.

4.4. Hogyan járjunk el a termék átvétele során?


A termék átvételekor kérjük ellenőrizze le, hogy a csomagolás sértetlen-e. Ha hiányosságokat vél felfedezni, akkor azonnal továbbítsa ezt az információt a szállítónak, és nekünk is. Nem számít ok nélküli elutasításnak, ha Ön a sérült csomagolás miatt elutasítja a küldemény átvételét.

Az áru átvételének pillanatától fogva (vagy attól a pillanattól fogva, amikor Önnek át kellett volna vennie az árut, viszont a szerződésnek ellenszegülve Ön ezt nem tette meg), a termék véletlenszerű hibái, sérülései, vagy a termék elvesztése már az Ön felelőssége.

4.5. Mi történik abban az esetben, ha Ön nem veszi át a terméket?

Ha az Ön hibájából újra ki kell szállítanunk a terméket, vagy pedig nem a megegyezett módon kell eljuttatnunk Önnek az árut, akkor Ön köteles megtéríteni ennek a kiszállításnak a költségeit.

Abban az esetben, ha Ön ok nékül elutasítja a termék átvételét, jogunk van igényelni a termék szállításával és tárolásával járó költségeket, valamint a további költségeket is, amelyek az áru átvételének elutasítása következtében keletkeztek

5. A SZERZŐDÉSTŐL VALÓ ELÁLLÁS

5.1 Ön hogyan állhat el a szerződéstől?

A szerződéstől való elállásra a termék átvételétől számítva 14 napig van lehetősége; abban az esetben, ha a szállítás több részből áll, akkor az utolsó küldemény átvételétől számítva. A szerződéstől való elállásról szóló értesítést a levelezési címünkre, vagy pedig az e-mail címünkre javasoljuk elküldeni. A szerződéshez való elálláshoz felhasználhatja a minta-űrlapot. Az értesítés beérkezéséről felesleges halogatás nélkül fogjuk Önt értesíteni.

A szerződéstől való elállást nem kell megindokolnia.

5.2 Mik a szerződéstől való elállás következményei?

A szerződéstől való elállással a szerződés a kezdetétől fogva törölve van, és úgy tekintünk rá, mintha soha nem is lett volna megkötve.

Abban az esetben, ha az Ön beleegyezésével kapott tőlünk egy ajándékot is az áru mellé, a szerződéstől való elállás, bármelyik fél részéről, érvényteleníti az ajándékozási szerződést. Az ajándékot vissza kell küldenie nekünk az áruval együtt.

5.3 Mely esetekben nem lehet elállni a szerződéstől?

A polgári törvényköv 1837. paragrafusa értelmében nincs lehetőség elállni a vásárlói szerződéstől többek között a következő esetekben:

olyan termék esetében, amely az Ön kérése alapján, vagy pedig az Ön részére lett igazítva;

olyan termék esetében, amely gyorsan romlik, vagy pedig az átvétel után visszafordíthatatlanul össze lett keverve más termékekkel;
olyan termék esetében, amely zárt csomagolásban volt és ki lett csomagolva, higiéniai okokból nincs lehetőség az ilyen termék visszaküldésére.


5.4 Hogyan tudja visszaküldeni nekünk a terméket?

Ön köteles visszaszolgáltatni nekünk a terméket 14 napon belül a szerződéstől való elállástól számítva a levelezési címünkre vagy pedig a székhelyünk címére. Ne küldje a terméket utánvétes küldeményként. Az utánvétes küldeményeket nem vagyunk kötelesek átvenni.

A visszaküldött termékhez javasoljuk hozzátenni:

a szállítási jegyzék és a számla fénymásolatát, ha ezek a dokumentumok ki voltak állítva, vagy pedig egy olyan dokumentumot, amellyel bizonyítható a vásárlás

a szerződéstől való elállást írásos formában (a mi űrlapunkon, vagy más módon) és a kiválaszott pénzvisszafizetési módot (átutalás számlára, személyes átvétel, postai csekk vagy egyéb). Tüntesse fel a címet, telefonszámot és e-mailt is.

Ha nem mutatja fel a fenti dokumentumok valamelyikét, a törvény értelmében az nem befolyásolja a szerződéstől való elállás pozitív kimenetelét.

5.5 Mikor kapja meg a pénzt?


A pénzt visszaadjuk Önnek 14 napon belül a szerződéstől való elállástól számítva. Kérjük, legyen tudatában annak, hogy nem vagyunk kötelesek visszaadni Önnek a pénzt azelőtt, hogy visszaküldené nekünk a terméket, vagy pedig bizonyítaná, hogy már el tetszett azt küldeni.

A fogyasztói ár mellett a szállítási költségek visszaigénylésére is joga van. Abban az esetben, ha Ön nem az általunk kínált legolcsóbb szállítási módot választotta, mi a legolcsóbb szállítási mód költségeit fogjuk megtéríteni Önnek.

A pénzt visszaszolgáltatjuk Önnek:

ugyanolyan módon, ahogyan kaptuk, vagy
olyan módon, ahogyan Ön kérni fogja;
A feljebb felsorolt módokon kívül visszaküldhetjük Önnek a pénzt az Ön által megadott bankszámlaszámra, vagy pedig arra a számlaszámra, amelyről be lett fizetve a termék fogyasztói ára (ha a szerződéstől való elállástól számítva 10 napon belül nem adja meg nekünk a számlaszámot). Ezen üzleti feltételek elfogadásával Ön egyetért a pénz visszaküldésének módjával az előző mondat szerint, olyan feltételek mellett, amelyek nem jelentenek további költségeket az Ön részére.

Ön állja a visszaküldeni kívánt termék visszajuttatását a címünkre, még abban az esetben is, ha az áru egyes jellemzői miatt nem lehet visszaküldeni azt a hagyományos postai úton.

5.6 Mely esetekben állhatunk el a szerződéstől mi?


A szerződéstől való elállás jogát a következő esetekben tartjuk fenn:

egy technikai hiba miatt a termék ára nyilvánvalóan hibásan jelent meg a webhelyen (ezen üzleti feltételek 2.5 cikke) ;

objektív okok miatt (elsősorban azért, mert a terméket már nem gyártják, a beszállító már nem szállít Csehoszárgba stb.) nincs lehetőség a termék kiszolgáltatására az eredeti feltételek mellett;


ha a szerződés teljesítése lehetetlen vagy törvényellenes.


Abban az esetben, ha fenáll valamelyik helyzet a feljebb említettek közül, azonnal értesíteni fogjuk Önt a szerződéstől való elállásunkról. A szerződéstől való elállás attól a pillanattól fogva lesz érvényes, amikor Ön azt megkapja.

Abban az esetben, ha Ön már kifizette a fogyasztói árat, vagy annak egy részét, visszaszolgáltatjuk Önnek a pénzösszeget készpénzmentesen arra a bankszámlaszámra, amelyet megoszt velünk e célból, vagy pedig arra, amelyikről az Ön által küldött pénz érkezett. A pénzt a szerződéstől való elállástól számítva 5 napon belül visszaküldjük Önnek.

6. JOGOK HIBÁS TELJESÍTÉS ESETÉN

Az Ön jogait hibás teljesítés esetén az idetartozó általános érvényű és kötelező jogi előírások szabályozzák (elsősorban a polgári törvénykönyv következő rendelkezései: 1914. – 1925., 2099.-2117., és 2158.-2174. paragrafusok).

A hibás teljesítés esetén fenálló jogok érvényesítése során a saját Reklamációs rendünk szerint fogunk eljárni. A reklamáció beküldése előtt kérjük, nézze át alaposan a Reklamációs rendet, hogy az Ön elégedettsége érdekében minél hamarabb le tudjuk bonyolítani a reklamációt.

7. BEFEJEZŐ RENDELKEZÉSEK

7.1 Milyen engedélyünk van az általunk végzett tevékenység végzésére, és ki ellenőriz bennünket?

A termékek árusítását a vállalkozói engedély teszi lehetővé a számunkra. A mi tevékenységünk nem sorolható semmilyen más foglalkozáshoz.

A vállalkozást az illetékes vállalkozói hivatal ellenőrzi. A termékekre vonatkozó technikai- és biztonsági előírások betartását a Cseh Kereskedelmi Felügyelet ellenőrzi (http://www.coi.cz/). A Cseh Kereskedelmi Felügyelet ellenőrzi a fogyasztóvédelmi előírások betartását is. Továbbá a fogyasztók érdekeit védi a fogyasztóvédelmi érdekegyesület is, ill. egyéb szubjektumok.

7.2 Hogyan intézzük a panasztevést?

Az esetleges panasztevéseket az e-mail kapcsolatunkon keresztül intézzük. Továbbá ilyen esetekben a 7.1 cikkben feltüntetett szervekhez is fordulhat. Az ügyfeleinkkel való kapcsolatainkat nem szabályozzák semmiféle viselkedési kódex előírásai, és nem is tartjuk magunkat ilyesmi előírásokhoz.

7.3 Fogyasztói vita esetén Ön milyen jogokkal rendelkezik?


Ha a szerződésből fakadó vitára kerül sor Ön mint fogyasztó közt és közöttünk, amely vitát nem sikerül egyből megoldanunk, Önnek joga van a Cseh Kereskedelmi Felügyelethez fordulnia (http://www.coi.cz/), mégpedig peren kívüli megoldás céljából. Ezen jogát legkésőbb 1 évig tudja érvényesíteni attól a naptól számítva, amikor a fogyasztói vita tárgyát képező jogot először érvényesítette minálunk.

7.4 Miről kell még tudnia?

A szerződéskötésnél távközlési eszközöket használunk (elsősorban internet). A távközlési eszközök használatának költségeket Ön állja (elsősorban az internetkapcsolat- és a telefonbeszélgetés költségeiről van szó). Ezek a költségek nem térnek el a hagyományos díjaktól.

Ha nem egyezünk meg másként, akkor a szerződéssel kapcsolatos összes információcsere írásos formában zajlik le közöttünk, mégpedig e-mailben, ajánlott küldeményként postai úton, vagy pedig személyes kézbesítés útján. A megrendelésben, vagy pedig a felhasználói fiókban megadott e-mail címen lépünk Önnel kapcsolatba.

Abban az esetben, ha ezen üzleti feltételek valamelyik rendelkezése nem érvényes, nem hatályos, vagy nem felhasználható (vagy ilyenné válik), akkor azt a rendelkezést vesszük figyelembe, amelyik a leginkább megközelíti ezt a nem érvényes, nem hatályos, vagy nem felhasználható rendelkezést. A nem érvényes, nem hatályos vagy nem felhasználható rendelkezés nem befolyásolja a többi rendelkezés érvényességét. A szerződés változtatására ill. kiegészítésére(az üzleti feltételeket is beleértve) kizárólag írásos formában van lehetőség.

Ezen üzleti feltételek érvényesek és hatályosak ettől az időponttól fogva: 1.10.2018

 

Ezek az általános üzleti feltételek (a továbbiakban csak „üzleti feltételek“) a Party World webáruházban megkötött szerződésekre vonatkoznak, amely webáruház a www.party-world.hu webhelyen található (a továbbiakban csak „webhely“), a következő felek között:

vállalkozó

Toris s.r.o., Dušní 8/11 Praha 1 110 00, Cseh Köztársaság

Statisztikai számjel: 25143981

Adószám: CZ 25143981

E-mail kapcsolat: (remove XX) info XX @party-world XX .hu

mint szolgáltató

és Ön mint vásárló.